Big Screen = Big Impact

De kracht van een commercial op het witte doek is ongeëvenaard. De state-of-the-art bioscooptechniek garandeert een enorme impact, zowel in beeld en geluid.

En dat voor een bioscooppubliek dat gekomen is om vermaakt te worden en volledig is gefocust, dus openstaat voor de gepresenteerde boodschap.

De bioscoop bezoeker is volledig gericht op het witte doek. De zaal biedt verder geen afleiding. Hierdoor heeft bioscoopreclame een 8x hogere attentiewaarde dan tv. De gemiddelde bioscoopbezoeker is een lichte gebruiker van TV en radio, maar is online juist zwaarder actief.

Reclame 2x effectiever wanneer
TV samengaat met doek

Icoon-televisie-01-2 klein2

popcorn

Background Image

Gemiddeld ligt de conversie
23,4% hoger door bioscoopreclame

Waarom bioscoopreclame?

Jean Mineur Mediavision biedt verschillende pakketten waarmee je doelgroepen heel gericht bereikt. Dit levert een ROI op die superieur is aan TV en Outdoor reclame.

Bioscoopbezoekers oriënteren zich vooraf online voordat ze een film uitkiezen. Daarnaast brengt de gemiddelde bezoeker een kwartier door in de lobby van het bioscoopcomplex. Versterk de impact daarom nóg meer door doekreclame te combineren met de inzet van Online en aanwezigheid in de lobby.

maxresdefault (4)
44m oogballen v4
8x meer impact
Online v3
RROI v2
MBF 2015 1.3

Meer weten over reclame op het doek?

Neem contact met ons op voor meer informatie over adverteren in de bioscoop op nummer 020 – 502 23 88.