[Interview] Mascha Colmans met het Nederlands Medianetwerk

3 december 2021 - 1 minute read
MaschaColmans-JeanMineur

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we haar over de impact van corona, de markt voor reclames op het witte doek nu er krapte is op de tv-markt en innovatie binnen haar bedrijf.

Mascha Colmans-De Graaf: “Wij werken voor alle grote ketens, maar ook voor zelfstandige bioscopen. Inmiddels zijn dat er 105. Dat beslaat niet alle filmhuizen in Nederland, maar we bereiken wel 85 procent van het bezoekerspubliek. Althans, bij de bioscopen die reclame vertonen, want dat doen ze niet allemaal.”

De bioscopen zijn in totaal negen maanden dicht geweest gedurende de coronacrisis: “Innovatie loopt bij ons altijd door, maar als de bios dicht is, moet je als bedrijf gewoon door. Contact houden met mediabureaus en adverteerders is daarbij heel belangrijk, want we wilden niet uit hun plannen verdwijnen als medium.”

Kijk dit interview hier

 

 

 

BRON: Nederlands Medianieuws