GEURSENSATIE LANCÔME IDÔLE
Vanaf donderdag 5 september 2019 is de nieuwste commercial van L’Oréal voor damesgeur Lancôme Idôle in première gegaan in alle 96 bioscopen waarvoor Jean Mineur Mediavision werkt. Een ware blockbuster als het gaat om de beleving van geursensatie in de Nederlandse bioscopen.
L’Oréal heeft met hulp van mediabureau OMD en Jean Mineur Mediavision een unieke campagne ontwikkeld, die de komende twee weken het Nederlandse bioscoopbezoek onderdompelt in de bloemige wereld van Lancôme Idôle. L’Oréal vertoont regelmatig haar prachtige commercials in de bioscopen van thuisland Frankrijk. In Nederland willen we ook maar al te graag van deze geurprikkels meegenieten. Om die reden blijft het niet alleen bij een première op het witte doek, maar is er aanvullend een non-spot actie uitgerold. Dit vind plaats in de 10 grotere Nederlandse bioscopen om bioscoopbezoekers kennis te laten maken met de Lancôme Idôle dames. Zij laten je graag de geur ruiken, delen samples uit en je ontvangt een exclusieve aanbieding voor een Idôle roll-on bij besteding vanaf € 65 aan Lancôme geuren bij de geselecteerde ICI Paris XL en Douglas vestigingen.
Lancôme Idôle Live in Action
Kennismaken met jouw Idôle? Dat kan, je treft het Lancôme Idôle damesteam op vrijdag 6 september en zaterdag 14 september 2019 van 19.00 uur tot 23.00 uur in de volgende bioscopen: Pathé Arena, Pathé Arnhem, Pathé de Kuip, Pathé Eindhoven, Pathé Haarlem, Pathé de Munt, Pathé Schouwburgplein, Pathé Spuimarkt, Euroscoop Tilburg en Kinepolis Jaarbeurs. Zien we je daar?
Kun je niet wachten om de commercial van Lancôme Idôle op het witte doek te bewonderen?
Dat snappen we! Minder impactvol, maar meer dan de moeite waard kun je hier de commercial bekijken: