Spa brengt ode aan natuurlijke bron met muzikale druppels

8 maart 2016 - 1 minute read
spa-rain

Met ‘The Rain Project’ presenteert het watermerk zijn vernieuwde visuele identiteit.

De digitale campagne werd ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam, het bureau dat eind 2015 ook tekende voor de naakte ‘Op het leven’-campagne.

Spadel wil met de campagne ‘kwaliteit en zuiverheid’ uitstralen. Het natuurlijke mineraalwater van het merk begint als regen en maakt daarna een ondergrondse reis voordat het gebotteld wordt.

Muzikale druppels

Deze reis is letterlijk terug te zien in de merkcampagne, die wordt gedragen door een stilistische film. In het natuurgebied werd speciaal voor de commercial een installatie gebouwd, die vallende regendruppels verandert in geluid en lichtprojecties.

De film leidt na afloop naar verdiepende content, waar onder andere de ‘reis van de regendruppel’ verder gevolgd kan worden.

De campagne is sinds 4 maart online en vanaf aanstaande donderdag 10 maart in de bioscoop te zien:

ARVE Error: API endpoint returned a 403 error. This can occur when a video has embedding disabled or restricted to certain domains.

Een kijkje achter de schermen:

ARVE Error: API endpoint returned a 403 error. This can occur when a video has embedding disabled or restricted to certain domains.

S: Adformatie