tempo-team met ‘treintje’ aan commercials in bioscoop via Jean mineur mediavision
Werkplezier in beeld op het grote doek – met een unieke media-inzet
Tempo-Team zet opnieuw in op de kracht van bioscoopreclame met een opvallende en creatieve invulling van hun succesvolle campagne rond Werkplezier. Vanaf donderdag 22 mei is de nieuwste serie commercials in bioscopen door het hele land te zien — en dat op een bijzondere manier: met een heus ‘treintje’ aan spots.
De inzet bestaat uit maar liefst vier verschillende commercials:
- eerst een 10 seconden spot
- gevolgd door een andere adverteerder
- daarna een 5 seconden spot
- opnieuw een andere adverteerder
- en afsluitend nóg een 5 seconden spot
In Vue Cinemas wordt er zelfs nog een schepje bovenop gedaan: daar sluit Tempo-Team af met een 20 seconden commercial, waarmee het totaal op vier unieke uitingen komt.
“Wij zijn altijd heel erg in voor nieuwe dingen en willen met media impact maken. Waar kan je dit nog beter dan in de bioscoop!? Deze campagne is uniek. We brengen de impact van two-tag-on advertising voor het eerst naar het grote scherm. Met deze campagne focussen we op de menselijke connectie, om echt verbinding te maken met onze doelgroep op het gebied van werkplezier. We adverteren niet alleen banen; we adverteren een gevoel. Waar beter is dat over te brengen dan in de bioscoop”.
” — Denise Kenter, Brand Marketeer Tempo-Team
Primeur in bioscoopland
Hoewel merken als Adidas eerder gebruikmaakten van drie commercials in één bioscoopblok (zoals hun indrukwekkende campagne in 2023), is een serie van vier spots zeldzaam en vernieuwend. Jean Mineur Mediavision ondersteunt deze innovatieve aanpak volledig en ziet het als een schoolvoorbeeld van creatief mediagebruik binnen het bioscoopdomein.
Grote premières, maximale exposure
De commercials worden vertoond rondom populaire films als:
- Mission: Impossible – The Final Reckoning (met Tom Cruise), die afgelopen vrijdag in première ging en nu al wordt bestempeld als de beste uit de reeks.
- Karate Kid: Legends – brengt een nieuwe generatie helden samen in een knallend eerbetoon aan het origineel en is vanaf 29 mei in de bioscopen te zien.
Credits
- Creatie: Studio M
- Media: Wavemaker
- Adverteerder: Tempo-Team
Pers; voor meer informatie:
Mascha Colmans – Jean Mineur Mediavision 06 51504190