Jean Mineur Mediavision brengt iconisch logo terug: Le Petit Mineur is weer thuis!

5 december 2024 - 1 minute read
JMM logo NEW_opLichteAchtergrond_RGB_signature

Jean Mineur Mediavision (JMM) kondigt met trots aan dat het iconische logo Le Petit Mineur, het welbekende mijnwerkersmannetje vanaf vandaag terugkeert op het witte doek in alle bioscopen uit het netwerk van JMM.

De keuze om terug te keren naar Le Petit Mineur komt niet alleen vanuit onszelf. De afgelopen jaren ontvingen we regelmatig verzoeken van klanten, partners en fans om onze begin- en eindleader met het geliefde mijnwerkersmannetje en de bekende soundtrack terug te laten komen.
“Le Petit Mineur hoort bij ons en onze manier van werken” zegt Marlene Wickel, managing director bij Jean Mineur Mediavision, “Hij staat voor betrouwbaarheid en vakmanschap.”

Een frisse start met een vertrouwd gezicht
Vanaf vandaag is Le Petit Mineur terug in al onze communicatie-uitingen. Van campagnes tot presentaties en op het grote doek in bioscopen door heel Nederland. Met dit vertrouwde gezicht willen we blijven bouwen aan de toekomst van bioscoopreclame; het meest impactvolle medium.

Jean Mineur Mediavision
Jean Mineur Mediavision is de grootste bioscoopreclame exploitant van Nederland, met in haar netwerk een breed scala aan bioscopen en een reclamebereik van 83%. Van multiplexen tot art-houses, op alle toplocaties door heel Nederland. In haar portefeuille vertegenwoordigt zij niet alleen ketens zoals alle Pathé, VUE en Kinepolis bioscopen, maar ook de meerderheid van een groot aantal zelfstandige bioscopen.