Waarom werkt reclame op het doek zo goed?

Een filmpje pakken is voor veel mensen een avondje uit, waar ze eens goed voor gaan zitten. In tegenstelling tot tv-reclame vinden bezoekers bioscoopreclame niet storend, integendeel: het is onderdeel van het entertainment. Kijkers voelen zich in de bioscoop gemiddeld 42% meer betrokken. Hierdoor nestelt een commercial zich veel sneller in het geheugen.

Daarbij bereik je via het bioscooppubliek mensen die je niet via tv kunt vinden: de gemiddelde bezoeker is een lichte tv-kijker. Als merk heb je vaste trouwe fans, maar hoe zit het met mensen die geen vast merk hebben en openstaan voor verandering? Die mensen vind je in de bioscoop en zo vergroot je je fanbase!

Publiek ervaart bioscoopreclame als positief

4m surftijd v5
8x meer impact
Online VUE
RROI v2
Background Image

Bij een gecombineerde bioscoop en TV campagne
gemiddeld effectief bereik 2x zo groot

Box Office

Top 10 films van het moment

  1. Joker
  2. Maleficent 2
  3. Everest: De Jonge Yeti
  4. Gemini Man
  5. Wat Is Dan Liefde
  6. F*ck de liefde
  7. Trouble
  8. FRIENDS 25
  9. Shaun Het Schaap: Het Ruimteschaap
  10. Downton Abbey

Binnenkort in première

  1. Amazing Grace
  2. Bumperkleef
  3. Galapagos: Hope For The Future
  4. Luce
  5. Mjolk
  6. Sonja: The White Swan
  7. Terminator: Dark Fate
  8. The Interpreter
  9. The Kill Team
  10. Blade Runner: The Future Is Now

Grote komende releases

  1. Terminator: Dark Fate
  2. Frozen 2
  3. Jumanji: The Next Level
  4. Huisvrouwen Bestaan Niet 2
  5. April, May and June
  6. Star Wars: Episode IX
  7. The Voyage Of Doctor Dolittle
  8. Spies In Disguise

Doelgroep profielen

doelgroep-profielen-2

Groot netwerk met fors bereik!

96

bioscopen

MBF 2017 14.3

Meer weten over adverteren in de bioscoop?

Meer weten over bioscoopreclame en de diverse mogelijkheden? Neem direct contact met ons op.