Waarom werkt reclame op het doek zo goed?

Een filmpje pakken is voor veel mensen een avondje uit, waar ze eens goed voor gaan zitten. In tegenstelling tot tv-reclame vinden bezoekers bioscoopreclame niet storend, integendeel: het is onderdeel van het entertainment. Kijkers voelen zich in de bioscoop gemiddeld 42% meer betrokken. Hierdoor nestelt een commercial zich veel sneller in het geheugen.

Daarbij bereik je via het bioscooppubliek mensen die je niet via tv kunt vinden: de gemiddelde bezoeker is een lichte tv-kijker. Als merk heb je vaste trouwe fans, maar hoe zit het met mensen die geen vast merk hebben en openstaan voor verandering? Die mensen vind je in de bioscoop en zo vergroot je je fanbase!

Publiek ervaart bioscoopreclame als positief

4m surftijd v5
8x meer impact
Online VUE
RROI v2
Background Image

Bij een gecombineerde bioscoop en TV campagne
gemiddeld effectief bereik 2x zo groot

Box Office

Top 10 films van het moment

  1. Dunkirk
  2. Verschrikkelijke Ikke 3
  3. Girls Night Out
  4. Bigfoot Junior
  5. Cars 3
  6. War For The Planet Of The Apes
  7. Valerian
  8. Overdrive
  9. The Big Sick
  10. Spider-Man: Homecoming

Binnenkort in première

  1. Aquarius
  2. Body
  3. Elvis & Nixon
  4. Everything, Everything
  5. Hampstead
  6. The Happy Film
  7. The Hitman’s Bodyguard
  8. Through The Wall
  9. De Parade
  10. Indivisibili

Grote komende releases

  1. The Dark Tower
  2. American Made
  3. The Beguiled
  4. Kingsman: The Golden Circle
  5. De LEGO Ninjago Film
  6. Flatliners
  7. Blade Runner 2049
  8. Geostorm
  9. The Mountain Between Us
  10. Murder On The Orient Express

Doelgroep profielen

doelgroep-profielen-2

Groot netwerk met fors bereik!

90

bioscopen

MBF 2015 1.2

Meer weten over adverteren in de bioscoop?

Meer weten over bioscoopreclame en de diverse mogelijkheden? Neem direct contact met ons op.