Waarom werkt reclame op het doek zo goed?

Een filmpje pakken is voor veel mensen een avondje uit, waar ze eens goed voor gaan zitten. In tegenstelling tot tv-reclame vinden bezoekers bioscoopreclame niet storend, integendeel: het is onderdeel van het entertainment. Kijkers voelen zich in de bioscoop gemiddeld 42% meer betrokken. Hierdoor nestelt een commercial zich veel sneller in het geheugen.

Daarbij bereik je via het bioscooppubliek mensen die je niet via tv kunt vinden: de gemiddelde bezoeker is een lichte tv-kijker. Als merk heb je vaste trouwe fans, maar hoe zit het met mensen die geen vast merk hebben en openstaan voor verandering? Die mensen vind je in de bioscoop en zo vergroot je je fanbase!

Publiek ervaart bioscoopreclame als positief

4m surftijd v5
8x meer impact
Online VUE
RROI v2
Background Image

Bij een gecombineerde bioscoop en TV campagne
gemiddeld effectief bereik 2x zo groot

Box Office

Top 10 films van het moment

  1. Transformers: The Last Knight
  2. Wonder Woman
  3. Pirates of the Caribbean
  4. Baywatch
  5. The Mummy
  6. All Eyez On Me
  7. 47 Meters Down
  8. The Boss Baby
  9. It Comes at Night
  10. My Cousin Rachel

Binnenkort in première

  1. Cars 3
  2. Vincent
  3. De Emoji Film
  4. Annabelle: Creation
  5. Atomic Blonde
  6. Maudite Poutine
  7. Orpheline
  8. Rodin
  9. Wolf And Sheep
  10. Aquarius

Grote komende releases

  1. Spiderman: Homecoming
  2. Cars 3
  3. War For The Planet Of The Apes
  4. Dunkirk
  5. De Emoji Film
  6. Atomic Blonde
  7. American Made
  8. The Beguiled
  9. Kingsman: The Golden Circle
  10. De LEGO Ninjago Film

Doelgroep profielen

doelgroep-profielen-2

Groot netwerk met fors bereik!

74

bioscopen

MBF 2015 1.2

Meer weten over adverteren in de bioscoop?

Meer weten over bioscoopreclame en de diverse mogelijkheden? Neem direct contact met ons op.