DE EERSTE 4DX BIOSCOOPCOMMERCIALS VANDAAG IN PREMIÈRE GEGAAN

14 december 2017 - 2 minutes read
4dxmarketingimage1a

De eerste 4DX bioscoopcommercials zijn vandaag in première gegaan in Pathé de Munt en Pathé de Kuip in Rotterdam.

Gisteravond zijn de eerste 4DX bioscoopzalen in Pathé De Munt in Amsterdam en Pathé de Kuip in Rotterdam officieel geopend voor publiek.

4DX brengt de bioscoopervaring naar een vierdimensionaal niveau. Bezoekers kijken niet alleen naar een film, maar leven erin. Bewegende stoelen en effecten zoals wind, regen, lichtflitsen en geur zorgen, in perfecte harmonie met de actie op het scherm, voor een ongekende ervaring.

Vanaf vandaag worden de eerste Nederlandse 4DX bioscoopcommercials in het Jean Mineur Mediavision voorprogramma van Star Wars The Last Jedi in beide 4DX zalen vertoond.

Out of Home specialist Rapport, Initiative, reclamebureau Steam en het Ministerie van Defensie zagen gelijk kansen voor de wervingscampagne voor vliegers. De speciale effecten versterken de boodschap in de commercial enorm. Ook voor de toekomst biedt 4DX mogelijkheden voor impactvolle Defensie campagnes.

De commercial voor de nieuwe Nissan Qashqai is de andere 4DX beleving. Mr. Brand, het nieuwe generatiebureau was gelijk enthousiast over deze innovatie en vond het een uitgelezen kans voor hun klant Nissan om de bioscoopbezoeker een ‘testrit’ in de nieuwe Nissan Qashqai te laten ervaren.

Voor meer informatie over adverteren in de 4DX bioscoopzalen in Pathé De Munt in Amsterdam of Pathé de Kuip in Rotterdam kun je contact opnemen met onze sales manager Mascha Colmans op nummer 020 – 502 23 88 of mailen via [email protected]. Meer informatie over de films van Pathé in 4DX is te vinden op https://www.pathe.nl/4dx

 

This is 4DX!