PERSBERICHT: NIEUWE LEADER VOOR JEAN MINEUR

20 december 2018 - 2 minutes read
JMM_Leader_2018_still_2

Jean Mineur Mediavision (JMM), specialist in bioscoopreclame, krijgt een nieuwe, frisse en eigenzinnige huisstijl. JMM lanceert in de drukste bioscoopperiode van het jaar, op 20 december 2018 haar nieuwe intro. Een uitgelezen moment om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe bioscoopleader.

Na bijna 18 jaar neemt Jean Mineur Mediavision afscheid van Le Petit Jean als haar vertegenwoordiger. Voor deze uitdagende opdracht is de bekroonde Paul Postma van Postma / Graphics and Motion, in samenwerking met eveneens prijswinnende visual designer Raoul Deleo ingeschakeld. “Het toch wel iconische mijnwerkertje laat zich niet zomaar vervangen en na een uitvoerige pitch waren wij overtuigd dat Paul en Raoul onze ambities konden visualiseren” aldus marketing manager Brenda Kok.

De geestelijke vaders Paul en Raoul hebben uiteindelijk een indrukwekkend en hoogwaardig product weten af te leveren. “Wij wilden op een ludieke, kleurrijke en creatieve wijze tonen hoe de door Jean Mineur getoonde reclame het publiek kan transformeren en aangrijpen”. De nieuwe leader sluit hiermee beter aan bij het visuele spektakel in de bioscoop.

Onder de bezielende leiding van Jeroen van den Idsert van productiemaatschappij Hazazah en creative production studio Ambassadors is er een nieuwe leader gemaakt die de focus en creativiteit van Jean Mineur weet te vertalen. Hij is speciaal ontworpen voor de tot verbeelding sprekende omgeving van bioscoop waar het publiek onderdeel is van de magie. Een complementair logo is in productie en zal stapsgewijs worden doorgevoerd.

BIOSCOOPRECLAME

In een tijd waarin merken worden geconfronteerd met uitdagingen rond aandacht, impact en zichtbaarheid, is bioscoopreclame nog nooit zo krachtig geweest. Jean Mineur Mediavision stelt adverteerders in staat zich te verbinden aan een ontvankelijk publiek, waar iedere bezoeker actief aandacht heeft voor premium content via het grootst mogelijke medium ter wereld.

JEAN MINEUR MEDIAVISION

Jean Mineur Mediavision is de grootste bioscoopreclame exploitant van Nederland, met in haar netwerk een breed scala aan bioscopen en een landelijke bezoekersdekking van 85%. Van multiplexen tot art-houses, op alle toplocaties door heel Nederland. In haar portefeuille vertegenwoordigt zij niet alleen ketens zoals alle Pathé, VUE, Kinepolis en Euroscoop bioscopen, maar ook de meerderheid van vele zelfstandige bioscopen.